Доручення голови РДА

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м. Пустомити, Львівської області
 
12 червня 2013 року                                   № 20

 

На виконання рішення  Пустомитівської  районної ради від 16 травня 2013 року №372, з метою виконання бюджетних показників як  видаткової, так і дохідної частини районного бюджету:

 

Створити робочу групу з питань постійного моніторингу фінансового та економічного стану району:

         Керівник групи:

В.Шаповал – перший заступник голови районної державної адміністрації

Секретар групи:

         А.Мерцало – начальник відділу економічного розвитку, інфраструктури та торгівлі райдержадміністрації

 

Члени групи:

Л.Максим – начальник районного фінансового управління райдержадміністрації

Р.Миськів – начальник державної податкової інспекції у Пустомитіському районі (за згодою)

В.Прокопович – начальник  управління статистики у Пустомитівському районі (за згодою)

Робочій групі

2.Проводити аналіз соціально-економічного розвитку району, виконання бюджетних показників.

Термін: щомісячно до 15 числа

Керівнику групи

3. Доповідати на засіданнях президій районної ради про фінансовий та економічний стан району.

Термін: згідно графіку засідань

4. Контроль за виконанням доручення покласти на  першого заступника голови районної державної адміністрації В.Шаповала.

 

Голова                                                                                                        І.М.ЧОПКО

 

 

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м. Пустомити, Львівської області
 
4 червня 2013 року                                   № 16
 
 На виконання доручення голови облдержадміністрації від 13 травня 2013 року № 61/0/6-13, пункту 4 розділу 7 протоколу засідання Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2013 року № 13 та листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 березня 2013 року № 7/15-4246 про вжиття заходів щодо активізації будівельно-монтажних робіт, завершення будівництва об’єктів з високим ступенем готовності, у тому числі шляхом залучення кредитних та інвестиційних ресурсів, розроблення та виконання програм індустріального будівництва житла, будівництва об’єктів, фінансування яких здійснюється за рахунок державних капітальних видатків:
 
Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації
 
1. Надавати відділу житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації інформацію про розпочаті будівництвом об’єкти, зокрема:
А. Мерцалу
 
- за напрямком «Промислові будівлі та склади», «Об’єкти транспорту, зв’язку (дороги, мости, будівлі, тощо)», «Об’єкти адміністративного, громадського та торгівельного призначення»;
 
М. Лісній, І. Лабаю, В. Салагаю
 
- за напрямком «Об’єкти соціально-культурного призначення (заклади  освіти, культури, охорони здоров’я, спорту, тощо)»;
 
В. Гулаю
 
- за напрямком «Об’єкти сільськогосподарського призначення».
ТЕРМІН: ДО 2 ЧИСЛА МІСЯЦЯ
НАСТУПНОГО ЗА ЗВІТНИМ
КВАРТАЛОМ
 
Л.Рибак
2. Узагальнювати отримані від структурних підрозділів райдержадміністрації матеріали та надавати управлінню архітектури, містобудування та інфраструктурних проектів облдержадміністрації інформацію про розпочаті будівництвом об’єкти, згідно з додатком.
 
ТЕРМІН: ДО 5 ЧИСЛА МІСЯЦЯ
НАСТУПНОГО ЗА ЗВІТНИМ
КВАРТАЛОМ
 
3. Контроль за виконанням доручення покласти на заступника голови райдержадміністрації О. Туісова.
 
               Голова                                                                            І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м. Пустомити, Львівської області
 
                              24 травня 2013 року                                                                                              № 15
 
На виконання доручення Прем’єр-міністра України Азарова М.Я. від 29 квітня 2013 року №18138/0/1-13, доручення заступника голови обласної державної адміністрації від 18травня 2013року №4 стосовно вжиття заходів щодо попередження виникнення пожеж у природних екосистемах, захисту населених пунктів, потенційно небезпечних об’єктів, запобігання ускладненню ситуації в місцях складування побутових відходів та своєчасного реагування на загорання, відповідно до компетенції:
 
ДП ”Львівське  лісове   господарство”,   ДП ”Бібрський лісгосп”, Пустомитівське ДЛГП „Галсільліс”, сектору цивільного захисту, Пустомитівському РВ ГУ ДСНС України у Львівській області, міському, селищному, сільським головам
 
1. Активізувати роботу з дотримання підприємствами і населенням району вимог пожежної безпеки та природоохоронного законодавства щодо заборони спалювання на сільгоспугіддях, присадибних ділянках і приватних територіях залишків рослинності, сухої трави та сміття. Порушників у встановленому порядку притягувати до відповідальності відповідно до чинного законодавства.    
 
ТЕРМІН : У ВЕСНЯНО-ЛІТНІЙ            ПОЖЕЖОНЕБЕЗПЕЧНИЙ ПЕРІОД
Пустомитівському РВ ГУ ДСНС України у Львівській області, 
філії «Пустомитівський райавтодор», філії «Пустомитівська ДЕД»
міському, селищному, сільським головам  
 
2. Вжити заходів щодо розчищення від сухої трави та сухостою ділянок місцевості, що прилягають до населених пунктів і потенційно небезпечних об’єктів та розташованих уздовж інженерних комунікацій.   
 
ТЕРМІН: У ВЕСНЯНО-ЛІТНІЙ ПОЖЕЖОНЕБЕЗПЕЧНИЙ ПЕРІОД
ДП ”Львівське  лісове   господарство”,   ДП ”Бібрський лісгосп”, 
Пустомитівське ДЛГП „Галсільліс”, 
Пустомитівському РВ ГУ ДСНС України у Львівській області, 
міському, селищному, сільським головам   
 
3. Забезпечити контроль за станом пожежної безпеки в рекреаційних зонах, відведених для відпочинку громадян.   
 
ТЕРМІН: У ВЕСНЯНО-ЛІТНІЙ ПОЖЕЖОНЕБЕЗПЕЧНИЙ ПЕРІОД
ДП ”Львівське  лісове   господарство”,   ДП ”Бібрський лісгосп”, 
Пустомитівське ДЛГП „Галсільліс”, 
Пустомитівському РВ ГУ ДСНС України у Львівській області,
Пустомитівському РВ ГУ МВС України у Львівській області,
міському, селищному, сільським головам   
 
4. Продовжити проведення рейдів щодо контролю за несанкціонованим самовільним випалюванням сухої рослинності або її залишків, розведенням вогнищ у непристосованих для цього місцях. У разі виявлення таких фактів, вживати невідкладних заходів реагування, про що повідомляти населення району через засоби масової інформації. 
 
ТЕРМІН: У ВЕСНЯНО-ЛІТНІЙ ПОЖЕЖОНЕБЕЗПЕЧНИЙ ПЕРІОД
Відділу житлово-комунального господарства та будівництва,
Пустомитівському РВ ГУ МВС України у Львівській області,
міському, селищному, сільським головам
 
5. Забезпечити контроль за станом пожежної безпеки на санкціонованих і тимчасово утворених сміттєзвалищах, визначити відповідальних за території, на яких вони розташовані, а також організації, що накопичують побутові і виробничі відходи в цих місцях, та покласти на них завдання щодо проведення заходів по безпечному їх утриманню і ліквідації загорань. 
 
ТЕРМІН: У ВЕСНЯНО-ЛІТНІЙ ПОЖЕЖОНЕБЕЗПЕЧНИЙ ПЕРІОД
Відділу житлово-комунального господарства та будівництва,
міському, селищному, сільським головам
 
6. Вжити невідкладних заходів щодо ліквідації тимчасово утворених  і стихійних сміттєзвалищ.   
 
ТЕРМІН: ПОСТІЙНО
Відділу житлово-комунального господарства та будівництва,
міському, селищному, сільським головам  
 
7. Вжити заходів щодо протипожежного захисту сміттєзвалищ, не допускати спалювання сміття і побутових відходів на них, у випадку виникнення загорянь забезпечити їх негайне гасіння. 
 
ТЕРМІН: У ВЕСНЯНО-ЛІТНІЙ            ПОЖЕЖОНЕБЕЗПЕЧНИЙ ПЕРІОД
 
8. Контроль за виконанням доручення покласти на сектор цивільного захисту райдержадміністрації.
 
Голова районної державної
  адміністрації                                                                                                                                           І.М.ЧОПКО

 

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м. Пустомити, Львівської області
 
                              14 травня 2013 року                                                                                              № 14
 
На виконання пункту 33.3 наказу Міністерства соціальної політики України від 18.02.2013 №69 "Про затвердження рішень колегії Міністерства соціальної політики України від 01.02.2013", доручення голови Львівської обласної державної адміністрації від 14.05.2013 року №63/0/6-13:
 
Створити інвентаризаційну комісію для перевірки стану збереження та проведення інвентаризації житлових приміщень, які належать на праві користування або праві власності дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування згідно з додатком 1.
                                                                                 Л.Сабарі, В.Моті
1. Провести інвентаризацію та оцінку придатності для проживання житла, яке належить на праві користування або праві власності дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування за формою згідно з додатком 2.
         ТЕРМІН: ДО 15 ЧЕРВНЯ 2013 РОКУ
2. За результатами роботи інвентаризаційної комісії розробити план заходів щодо усунення причин, виявлених під час перевірки, що унеможливлюють повернення до жилих приміщень дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа, після завершення терміну їх перебування в сімейних формах виховання та закінчення інтернатних закладів.
ТЕРМІН: ДО 15 ЧЕРВНЯ 2013 РОКУ
      В.Моті
3. Інформацію про проведену роботу надати службі у справах дітей обласної державної адміністрації відповідно до форм згідно з додатком 4. 
ТЕРМІН: ДО 20 ЧЕРВНЯ 2013 РОКУ
         
Голова районної державної
  адміністрації                                                                                                                                          І.М.ЧОПКО
 
                               Додаток 1
   до доручення голови  районної 
   державної      адміністрації
   від  14 травня 2013 року 
   №  14    
 
С К Л А Д
інвентаризаційної комісії Пустомитівської районної державної адміністрації для перевірки стану збереження та проведення інвентаризації житлових приміщень, які належать на праві користування або праві власності дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування    
 
Сабара Любов Львівна               - заступник голови  райдержадміністрації, 
                                                        голова комісії
Мота Володимир Ігорович        - начальник служби у справах дітей
                                                        райдержадміністрації, заступник голови комісії
Члени комісії:
Міський, селищний, 
сільські  голови                            - за списком згідно з додатком 3
Ващук  Віктор  Миколайович    -  начальник  відділу містобудування та
                                                          архітектури  райдержадміністрації
Мерцало Андрій Ярославович   - начальник відділу економічного розвитку, 
                                                          інфраструктури та торгівлі райдержадміністрації
Максим Любомир Ярославович - начальник фінансового управління
                                                          райдержадміністрації
Стахів Тетяна Андріївна              - директор Пустомитівського районного центру  соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
 
Заступник керівника апарату –
начальник відділу фінансово-
господарського забезпечення
райдержадміністрації                                                                                                     З.М.БЕРЕЗОВА    
                         
  Додаток 2
до доручення голови  районної
державної адміністрації
від  14 травня  2013 року
№  14
 
ХАРАКТЕРИСТИКА ЖИТЛА
за результатами інвентаризації, станом на 01.06.2013

За результатами інвентаризації встановлено, що житло

Встановлено, що у житловому приміщенні, яке належить дитині на праві користування

Кількість вжитих заходів за результатами інвентаризації

належить дитині зазначеної категорії на праві користування

належить дитині (або частка житла) зазначеної категорії на праві власності

придатне для проживання

не придатне для проживання

потребує ремонту

придатне для проживання

не придатне для проживання

потребує ремонту

передано в оренду

проживають біологічні батьки (родичі) дитини, які ведуть аморальний спосіб життя

проживають інші особи, які є родичами дитини

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     Заступник керівника апарату –
                     начальник відділу фінансово-
                     господарського забезпечення 
                     райдержадміністрації                                                                             З.М.БЕРЕЗОВА      
 
Додаток 3
   до доручення голови  районної 
   державної адміністрації
   від   14 травня 2013 року
   №  14
                                     
СПИСОК 
голів міської, селищної та сільських рад, на території яких знаходиться житло дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування  
Ярема Ростислав Олександрович     - Пустомитівська  міська  рада
Бродич Михайло Михайлович           - Щирецька селищна  рада
Ривак Ярослав Іванович                     - Борщовицька  сільська рада
Лещишин  Любомир  Романович     - Винничківська  сільська рада
Проць  Юрій Михайлович                 - Вовківська сільська рада
Онишко Ігор Степанович                   - Гуменецька сільська рада
Пташник  Світлана Степанівна         - Дмитрівська сільська рада
Толопко Надія Андріївна                   - Звенигородська сільська рада
Гутник Володимир Степанович       - Зимоводівська сільська рада
Гій Степан Степанович                     - Зубрянська сільська рада
Кузьма Наталія Вікторівна               - Кротошинська сільська рада
Заблоцький Ярослав Володимирович   - Лапаївська сільська рада
Кіндрат Тарас Ростиславович             - Лисиничівська сільська рада
Кіт Зіновія Михайлівна                       - Миколаївська сільська рада
Вовчко Орест Осипович                     - Оброшинська сільська рада
Керницький Володимир Михайлович - Пасіки-Зубрицька сільська рада
Дмитрах Василь Євгенович                 - Пісківська сільська рада
Кулик Леонтій Михайлович                 - Поршнянська сільська рада
Солига Віктор Васильович                   - Раковецька сільська рада
Віщур Ірина Романівна                         - Семенівська сільська рада
Тиндик Марія Олександрівна               - Скнилівська сільська рада
Криса Михайло Іванович                     - Сокільницька сільська рада
Бешлей Володимир Васильович           - Соколівська сільська рада
Ткачук  Віталій Васильович                 - Солонківська сільська рада
Петрух Зіновій Володимирович           - Сороки-Львівська сільська рада
Панахид Петро Петрович                     - Ставчанська сільська рада
Івашків Михайло Іванович                   - Старосільська сільська рада
Пухальський Микола Павлович           - Чижиківська сільська рада
Кухарський Ігор Ярославович             - Чишківська сільська рада
Цовко Роман Миколайович                 - Ямпільська сільська рада
 
Заступник керівника апарату –
начальник відділу фінансово-
господарського забезпечення
райдержадміністрації                                                                                                           З.М.БЕРЕЗОВА    
 
                            Додаток 4
до доручення голови  районної
 державної   адміністрації
від  14 травня  2013 року
№   14
ІНФОРМАЦІЯ 
щодо проведення комісіями інвентаризації житла дітей-сиріт та
дітей, позбавлених батьківського піклування, яке належить їм на праві користування (власності)
станом на 01.06.2013

Регіон

Загальна кількість дітей-сиріт та

дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на первинному обліку, з них:

Кількість дітей-сиріт та

дітей, позбавлених батьківського піклування, з інших територіально-адміністративних одиниць

Кількість здійснених перевірок та складених актів*

кількість дітей зазначеної категорії, які проживають на території первинного обліку

кількість дітей зазначеної категорії з первинного обліку, які проживають в іншій територіально-адміністративній одиниці

1

2

3

4

5

* сума рядка 5 повинна дорівнювати рядкам 2 і 4
ХАРАКТЕРИСТИКА ЖИТЛА
за результатами інвентаризації, станом на 01.06.2013

За результатами інвентаризації встановлено, що житло

Встановлено, що у житловому приміщенні, яке належить дитині на праві користування

Кількість вжитих заходів за результатами інвентаризації

належить дитині зазначеної категорії на праві користування

належить дитині (або частка житла) зазначеної категорії на праві власності

придатне для проживання

не придатне для проживання

потребує ремонту

придатне для проживання

не придатне для проживання

потребує ремонту

передано в оренду

проживають біологічні батьки (родичі) дитини, які ведуть аморальний спосіб життя

проживають інші особи, які є родичами дитини

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 
Заступник керівника апарату –начальник відділу 
фінансово-господарського забезпечення 
райдержадміністрації                                                                                                                  З.М.БЕРЕЗОВА    
 

 

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м. Пустомити, Львівської області
 
                              14 травня 2013 року                                                                                              № 13
 
На виконання рішення Колегії районної державної адміністрації від 26 квітня  2013  року №11 «Про  роботу централізованої бібліотечної системи з дітьми та молоддю» 
 
                                                                                            В.М.Салагаю
Звернутися  до районної ради з клопотанням про виділення коштів на виконання районної Програми поповнення бібліотечних фондів та передплату періодичних видань , у т.ч. для дітей та юнацтва.
                                                                                     Термін: до 19 травня 2013 року
                       
2.Щоквартально проводити заходи з метою залучення дітей та юнацтва до читання , зустрічі з письменниками, презентації нових книжкових надходжень, тренінги із залученням громадських організацій по роботі з дітьми.
                                                                                     Термін : постійно
3.Контроль  за  виконанням  доручення покласти на заступника голови районної державної адміністрації Л.Сабару.  
 
 
Голова районної державної
адміністрації                                                                                                                                           І. М. ЧОПКО
 
 

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
12 квітня 2013 року                                                                                                   №11
 
На виконання рішення Колегії районної державної адміністрації від 27.03.2013 №8 «Про стан готовності сільськогосподарських підприємств району до проведення комплексу весняно-польових  робіт».
 
В.Гулаю 
1. Сприяти отриманню пільгових кредитів для закупівлі паливо-мастильних матеріалів, мінеральних добрив, засобів захисту рослин, насіння сільськогосподарським виробникам району.
Термін: до 31.12.2013
 
2. На період проведення весняно-польових робіт надавати практичну допомогу господарствам всіх форм власності дотримати технології посіву та вирощування сільськогосподарських культур.
Термін: до 1.06.2013
 
3. Постійно співпрацювати з науковими установами та керівниками сільськогосподарських підприємств щодо впровадження у виробництво нових технологій по вирощуванню сільськогосподарських культур.
Термін : постійно
 
4. Сприяти завершенню комплексу весняно-польових робіт в сільськогосподарських підприємствах згідно встановлених агротехнічних термінів.
Термін: до 1.06.2013
 
5. Контроль за виконанням доручення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної державної
            адміністрації                                                                                                               І.М.ЧОПКО
 

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
9 квітня 2013 року                                                № 10
 
 
З метою оцінки ефективності виконання Регіональної програми розвитку малого і середнього підприємництва у Пустомитівському районі на 2013-2015 роки, затвердженої рішенням сесії Пустомитівської районної ради від 21 лютого 2013 року №326:
 
Л.Максиму, В.Гулаю, С.Чумаку, Р.Миськіву, М.Лісній, В.Ващуку,
міському, селищному та сільським головам
1. Подавати відділу економічного розвитку та торгівлі райдержадміністрації інформацію про хід виконання,  Регіональної програми розвитку малого і середнього підприємництва у Пустомитівському районі на 2013-2015 роки відповідно до її розділів за встановленою формою звітності згідно з додатком 1,2,3,4.
Інформацію подавати супровідним листом,  пояснювальною запискою з аналізом стану і проблем малого і середнього підприємництва в регіоні, реалізації програм.
ТЕРМІН: ЩОКВАРТАЛЬНО ДО 10 ЧИСЛА
НАСТУПНОГО МІСЯЦЯ
 
Р.Миськіву, І.Либику, А.Гаріну, В.Лейнику,
В.Тимчуку, Б.Гуменному
2. Подавати відділу економічного розвитку та торгівлі дані щодо кількості проведених перевірок фінансово-господарської та іншої діяльності суб'єктів малого і середнього підприємництва за встановленою формою звітності згідно з додаток 5.
ТЕРМІН: ЩОКВАРТАЛЬНО ДО 10 ЧИСЛА
НАСТУПНОГО МІСЯЦЯ
 
В.Прокоповичу
3. Подавати відділу економічного розвитку та торгівлі основні показники стану розвитку малого і середнього підприємництва Пустомитівського району за встановленою формою звітності згідно з додатком 3,4.
ТЕРМІН: ЩОКВАРТАЛЬНО ДО 10 ЧИСЛА
НАСТУПНОГО МІСЯЦЯ
 
А.Мерцало
4. Узагальнювати подані матеріали та зведену  інформацію про хід виконання  Регіональної програми розвитку малого і середнього підприємництва у Пустомитівському районі на 2013-2015 роки  за встановленою  формою звітності згідно з додатком 1,2,3,4,5.
Інформацію подавати супровідним листом, пояснювальною запискою з аналізом стану і проблем малого і середнього підприємництва в регіоні, реалізації програм.
ТЕРМІН: ЩОКВАРТАЛЬНО Д О 15 ЧИСЛА
НАСТУПНОГО МІСЯЦЯ
 
6.Контроль за виконанням доручення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В.М.Шаповала.
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                                І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                            Додаток 1
                                                                                                            до доручення голови районної
                                                                                                            державної адміністрації
                                                                                                            від 9 квітня 2013 року
                                                                                                            №10
Відомості
про стан фінансування Регіональної програми розвитку малого і середнього підприємництва у Пустомитівському районі на 2013-2015р.р. 
за                               201__ року.
(квартал, півріччя, 9-ть місяців, рік)

з/п

Джерела фінансування

Затверджено коштів на ________ рік, тис. грн.

Витрачено коштів, тис. грн.

у звітному періоді

з початку року

1.

Державний бюджет

 

 

 

2.

Місцевий бюджет

 

 

 

3.

Інші джерела

 

 

 

 

Всього:

 

 

 

 
Керівник апарату
райдержадміністрації                                                                                                            Ю.В.ТКАЧ
 
 
 
                                                                                                            Додаток 2
                                                                                                            до доручення голови районної
                                                                                                            державної адміністрації
                                                                                                            від 9 квітня 2013 року
                                                                                                            №10
Структура фінансування заходів Програми

з/п

Назва заходу

Сума фактично витрачених коштів, тис. грн.

 

 

бюджетних

позабюджетних

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Керівник апарату
райдержадміністрації                                                                                                           Ю.В.ТКАЧ
 
 
 
                                                                                                            Додаток 3
                                                                                                            до доручення голови районної
                                                                                                            державної адміністрації
                                                                                                            від 9 квітня 2013 року
                                                                                                            №10
Основні показники стану розвитку
та підтримки малого і середнього підприємництва в Пустомитівському районі  за  _____________20__ рік
(квартал, півріччя, 9-ть місяців,рік)

№ з/п

Показник

 

1.

Кількість суб'єктів малого і середнього підприємництва, одиниць

в т.ч.:

 

суб'єктів малого підприємництва (юридичних та фізичних осіб - підприємців)

 

суб'єктів середнього підприємництва (юридичних та фізичних осіб - підприємців)

 

2.

Чисельність працюючих у суб'єктів малого і середнього підприємництва, осіб

в т.ч.:

 

у суб'єктів малого підприємництва (юридичних та фізичних осіб - підприємців)

 

у суб’єктів середнього підприємництва (юридичних та фізичних осіб – підприємців)

 

3.

Частка малих і середніх підприємств у загальному випуску продукції (робіт, послуг), %

 

4.

Частка надходжень від суб'єктів малого і середнього підприємництва до бюджетів всіх рівнів, %

 

5.

Кількість зареєстрованих фермерських господарств, одиниць

 

Площа земельних ділянок, що використовуються фермерськими господарствами, га

 

6.

Кількість навчальних закладів, одиниць

з них:

 

що здійснюють навчання, перепідготовку та підвищення кваліфікації за напрямами з основ ведення підприємницької діяльності

 

7.

Кількість об'єктів інфраструктури підтримки підприємництва, одиниць

з них:

 

бізнес-центри

 

бізнес-інкубатори

 

технопарки

 

небанківські установи (з них кредитні спілки)

 

фонди підтримки підприємництва (з них: регіональні фонди та фонди створені УФПП)

 

інші

 

8.

Кількість громадських об'єднань суб'єктів підприємництва, одиниць

 

9.

Кількість координаційних, галузевих рад

 

10.

Обсяг відшкодування відсотків за кредити, отримані для реалізації інвестиційних проектів, в рамках Програми, тис. грн.

 

11.

Кількість підтриманих бізнес-проектів, одиниць

 

12.

Загальна сума кредитів, наданих в рамках Програми, тис. грн.

 

13.

Кількість бізнес проектів профінансованих в рамках реалізації Програми, одиниць

 

14.

Загальна сума кредитів, наданих в рамках Програми

 

15.

Залучення суб'єктів малого і середнього підприємництва до виконання робіт/послуг за державні кошти:

загальні обсяги замовлень, тис. грн.;

кількість замовлень, одиниць;

відсоток до загальної кількості замовлень в регіоні, %

 

16.

Кількість безробітних, які отримали фахову підготовку у сфері здійснення та організації підприємницької діяльності, осіб

 

17.

Кількість проведених в рамках Програми навчальних семінарів, тренінгів, осіб

 

18.

Кількість учасників семінарів, тренінгів, проведених в рамках Програми, осіб

 

 
Керівник апарату
райдержадміністрації                                                                                                           Ю.В.ТКАЧ
 
                                                                                                            Додаток 4
                                                                                                            до доручення голови районної
                                                                                                            державної адміністрації
                                                                                                            від 9 квітня 2013 року
                                                                                                            №10
Відомості
про стан виконання Регіональної програми розвитку малого і середнього  підприємництва
у Пустомитівському районі на 2013-2015 рр. за_________________20__ р.
 
Примітка: заповнюється інформація про стан виконання заходів, запланованих на звітний період. В графі “Стан виконання...” описуються конкретні дії виконавців регіональної програми щодо створення сприятливого .підприємницького середовища в регіоні за розділами програми і коротко отриманий ефект. Наприклад: перелік рішень, розпоряджень держадміністрації, рівень зменшення розмірів місцевих податків і зборів; теми проведених “круглих столів”, кількість засідань координаційної ради, зменшення кредитних ставок, пільгові коефіцієнти орендних ставок. В графі “Суми витрачених коштів” вказуються конкретні суми (прямі витрати), пов'язані із створенням умов для доступу суб'єктів малого і середнього підприємництва до кредитів, інвестицій, держзамовлень (суми самих кредитів, інвестицій, держзамовлень, бізнес-проектів, одноразової допомоги по безробіттю, винятком є відшкодування відсотків ставок за кредити, фінансування окремих бізнес-проектів, якщо кошти на ці заходи безпосередньо враховані у  вартості програми.
 
Керівник апарату
райдержадміністрації                                                                                                             Ю.В.ТКАЧ
 
 

 

 

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
21 березня 2013 року                                                                                                  №9
 
 
Про проведення місячника озеленення, прибирання та благоустрою і
Дня довкілля
 
З метою виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 18 березня 2013 року №118 «Про проведення місячника озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля», надання допомоги міській, селищній та сільським радам в організації робіт по благоустрою територій населених пунктів району, проведення належного контролю за виконанням запланованих зазначеним розпорядженням заходів та своєчасного інформування оргкомітету про проведену роботу:
 
Керівникам установ бюджетної сфери
(згідно з додатком)
1. На закріплених територіях сприяти органам місцевого самоврядування щодо своєчасного виконання заходів по проведенню місячника  озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля.
2. Про проведену роботу в описовій формі та відповідно до додатків 3,4 розпорядження голови райдержадміністрації від 18 березня 2013 року №118 «Про проведення місячника озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля» інформувати відділ житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації щосереди до 14.00 год. та подати кінцевий звіт 24 квітня 2013 року.
3. Приймати участь у засіданнях оргкомітету по проведенню місячника з озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля.
Щосереди в16.00 год.
 
Л.Рибак
4. Узагальнену інформацію подавати на засідання оргкомітету по проведенню місячника з озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля.
Щосереди до 16.00 год.
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                                І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                 Додаток
                                                                                                                 до доручення голови
                                                                                                                 райдержадміністрації
                                                                                                                 від 21 березня 2013 року
                                                                                                                 №9
Список керівників установ бюджетної сфери
закріплених за органами місцевого самоврядування

п/п

Назва установи

Прізвище, ім’я, по батькові

Назва органу місцевого

самоврядування

1

Центральна районна лікарня

Лабай

Іван Михайлович

Давидівська с/р,

Оброшинська с/р.

2

Центральна районна лікарня

Векляк

Володимир Ярославович

Чижиківська с/р;

Старосільська с/р.

3

Центральна районна лікарня

Книш

Михайло Степанович

Щирецька селищна рада,

Борщовицька с/р.

4

Щирецька міська лікарня

Самойленко

Микола Петрович

Гуменецька с/р,

Соколівська с/р;

Пісківська с/р.

5

Зимноводівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини

Гонсьор

Роман Броніславович

Зимноводівська с/р,

Конопницька с/р.

6

Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

Лісна

МирославаМихайлівна

Сороки-Львівська с/р,

Ямпільська с/р,

Пікуловичівська с/р.

7

Відділ культури

райдержадміністрації

Салагай

Василь Миколайович

Дмитрівська с/р,

Кротошинська с/р.

8

Начальник відділення державної казначейської служби у Пустомитівському районі

Говенко

ВолодимирЄвстахович

Годовицько-Басівська с/р,

Скнилівська с/р.

9

Пустомитівський районний

центр зайнятості населення

Чумак

Степан Миколайович

Звенигородська с/р,

Винничківська с/р.

10

Пустомитівська об’єднана

державна фінансова інспекція

Либик

Ігор Михайлович

Чишківська с/р,

Підберізцівська с/р.

11

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації

Степований

Микола Володимирович

Верхньобілківська с/р,

Чорнушовицька с/р,

Миколаївська с/р.

12

Територіальний центр по обслуговуванню одиноких

Томчишин

Володимир Ярославович

Семенівська с/р,

Поршнянська с/р,

Лапаївська с/р.

13

Фінансове управління райдержадміністрації

Максим

ЛюбомирЯрославович

Пустомитівська м/р,

Гамаліївська с/р,

Сокільницька с/р.

14

Відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації

Ващук

Віктор Миколайович

Зубрянська с/р,

Пасіки-Зубрицька с/р,

15

Відділ Держземагенства у Пустомитівському районі

Мигаль

Роман Васильович

Раковецька с/р,

Вовківська с/р.

16

Управління статистики у Пустомитівському районі

Прокопович

Володимир Степанович

Містківська с/р,

Ставчанська с/р.

17

Пустомитівське районне управління Головного управління Держсанепідслужби у Львівській області

Тимчук

Василь Миколайович

Солонківська с/р,

Жирівська с/р.

18

Управління ветеринарної медицини у Пустомитівському районі

Гуменний

Богдан Михайлович

Миклашівська с/р,

Лисиничівська с/р.

 
Керівник апарату
райдержадміністрації                                                                                                            Ю.В.ТКАЧ
 

 

 

 

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
18 березня 2013 року                                                                                                  №8
 
З метою виконання рішення Колегії районної державної адміністрації від 28 лютого 2013 року «Про стан виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку району на 2012 рік та підсумки роботи територіально-господарського комплексу району у 2012 році»:
 
В.Гулаю, М.Лісній, В.Салагаю, І.Лабаю, Л.Рибак
1. Проаналізувати причини невиконання окремих завдань Програми соціально-економічного та культурного розвитку району за 2012 рік і вжити відповідних заходів щодо їх виконання протягом 2013 року.
Термін: до кінця 2013 року
 
М.Степованому, А.Мерцалу
2. Активізувати роботу робочої групи з питань легалізації робочих місць та районної комісії  з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових бюджетних коштів та з контролю за своєчасністю виплати заробітної плати підприємствами, організаціями та установами району.
Термін: протягом року
 
3. Контроль за виконанням доручення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                                І.М.ЧОПКО
 
 
 
 
alt
УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
18 березня 2013 року                                                                                                  №7
 
 
На виконання рішення Колегії районної державної адміністрації від 28 лютого 2013 року №2 «Про дотримання вимог законодавства в частині проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців у районній державній адміністрації»:
 
В.Шаповалу
1. В повній мірі дотримуватись вимог чинного законодавства про державну службу щодо проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців районної державної адміністрації.
Термін: Постійно
 
Б.Дулібі
2. Підготувати зміни до розпорядження голови районної державної адміністрації про затвердження Переліку питань з урахуванням специфіки функціональних повноважень районної державної адміністрації з обов’язковим зазначенням норм чинного законодавства України.
Термін: До 1 квітня 2013 року
 
3. Провести семінар-нараду із секретарями виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування, які відповідальні за ведення кадрової роботи., з питань проведення конкурсу на заміщення вакантних посад осіб органів місцевого самоврядування та спеціальної перевірки.
Термін: До 1 травня 2013 року
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                                І.М.ЧОПКО

 

 

 

 

alt

УКРАЇНА

ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
15 лютого 2013 року                                                                                                   №6
 
 
Відповідно до ст.5 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 року №887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації»
 
Керівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів
районної державної адміністрації
1. Забезпечити приведення положень про управління, відділи та структурні підрозділи районної державної адміністрації у відповідність до вимог Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації, враховуючи методичні рекомендації з розроблення положень про структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, затверджені міністерствами відповідно до галузевих повноважень, необхідних для реалізації державної політики у відповідній сфері.
Термін до 01.03.2013 року
 
2. Контроль за виконанням доручення залишаю за собою.
 
Голова районної державної
адміністрації                                                                                                                           І.М.ЧОПКО
 
 
 
 
alt
УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
15 лютого 2013 року                                                                                                   №5
 
З метою забезпечення підготовки оперативної інформації щодо підсумків соціально-економічного розвитку району:
 
 
Р.Миськіву, Л.Максиму, В.Гулаю, М.Степованому, С.Чумаку
1. Надавати відділу економіки райдержадміністрації для узагальнення щомісячну інформацію згідно з формою, що додається. 
ТЕРМІН: ДО 5 ЧИСЛА МІСЯЦЯ
НАСТУПНОГО ЗА ЗВІТНИМ ПЕРІОДОМ

 

 
А.Мерцалу
2. Забезпечити підготовку та надання керівництву райдержадміністрації щомісячної інформації щодо підсумків соціально-економічного розвитку району згідно з формою, що додається. 
ТЕРМІН: ДО 10 ЧИСЛА МІСЯЦЯ
НАСТУПНОГО ЗА ЗВІТНИМ ПЕРІОДОМ

 

 
3. Контроль за виконанням доручення покласти на першого заступника голови райдержадміністрації В.Шаповала.
 
Голова районної
державної адміністрації                                                                                                       І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                 Додаток
                                                                                                                 до доручення голови
                                                                                                                 райдержадміністрації
                                                                                                                 від 15 лютого 2013 року
                                                                                                                 №5
Підсумки
соціально-економічного розвитку району
за_________________2013 рік

Показник

Один.

виміру

2012 рік

2013 рік

2013р.

в % до

2012р.

Обсяг реалізації промислової продукції

млн. грн.

 

 

 

Обсяг валового виробництва сільськогосподарської продукції

млн. грн.

 

 

 

Виробництво продукції тваринництва

 

 

 

 

- м’ясо

тис.тонн

 

 

 

- молоко

тис.тонн

 

 

 

- яйця

млн.штук

 

 

 

- зернові

тис.тонн

 

 

 

- овочі

тис.тонн

 

 

 

- картопля

тис.тонн

 

 

 

- цукрові буряки

тис.тонн

 

 

 

Обсяг будівельних робіт

млн. грн.

 

 

 

Обсяг капітальних інвестицій, всього

млн. грн.

 

 

 

у т.ч.  в основний капітал

млн. грн.

 

 

 

Обсяг прямих іноземних інвестицій

тис. дол. США

 

 

 

Обсяг роздрібного товарообороту

млн. грн.

 

 

 

Обсяг послуг наданих населенню

млн. грн.

 

 

 

Зовнішньоекономічна діяльність

 

 

 

 

- обсяг експорту товарів

тис. дол. США

 

 

 

- обсяг імпорту товарів

тис. дол. США

 

 

 

Кількість суб’єктів підприємництва

од.

 

 

 

у т.ч. – юридичних осіб

од.

 

 

 

- фізичних осіб

од.

 

 

 

Бюджет:

 

 

 

 

- надходження до Зведеного бюджету України

млн. грн.

 

 

 

- до загального фонду місцевого бюджету

млн. грн.

 

 

 

Недоїмка до бюджетів усіх рівнів по податкових зобов’язаннях

млн. грн.

 

 

 

Рівень середньомісячної заробітної плати

грн.

 

 

 

Заборгованість із виплати заробітної плати

тис. грн.

 

 

 

Чисельність офіційно зареєстрованих безробітних

осіб

 

 

 

Створення нових робочих місць

од.

 

 

 

Рівень виконання річного плану зі створення нових робочих місць

%

 

 

 

 
Керівник апарату районної
державної адміністрації                                                                                                       Ю.В.ТКАЧ
 

 

 

 

alt

УКРАЇНА

ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
12 лютого 2013 року                                                                                                   №4
 
На виконання доручення першого заступника голови обласної державної адміністрації від 7 лютого 2013 року №11, з урахуванням початку потепління, інтенсивного танення снігу,  можливого утворення крижаних заторів і з метою своєчасної організації заходів з протидії підтопленню населених пунктів області:
 
Р.Ковалику, В.Гладуну, А.Гаріну,
міському, селищному, сільським головам
1. Забезпечити виконання заходів щодо проведення постійного моніторингу гідрологічної обстановки на водних об’єктах, прогнозування виникнення можливих надзвичайних ситуацій внаслідок цього та інформування установ, підприємств та організацій, населення щодо їх розвитку на підпорядкованих адміністративних територіях.
Термін: на період пропуску повені та сходження криги
2. Уточнити розрахунки сил та засобів, що можуть бути залучені до виконання робіт з попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій гідрологічного характеру.
Термін: до 22 лютого 2013 року
3. Уточнити плани взаємодії при виконанні спільних заходів під час пропуску повені і сходження криги.
Термін: до 22 лютого 2013 року
4. Забезпечити належну взаємодію всіх причетних до пропуску повені та сходження криги спеціалізованих служб цивільного захисту, установ, підприємств та організацій незалежно від форм власності при реагуванні на ускладнення повеневої обстановки та залучення необхідної кількості сил та засобів, з метою недопущення її переростання до рівня надзвичайної ситуації, та своєчасного надання допомоги людям, які потерпіли від повені та сходження криги.
Термін: до 22 лютого 2013 року
 
І.Винару, Й.Кузняку, Л.Рибак,
міському, селищному, сільським головам
5. Організувати виконання практичних заходів щодо очищення систем ливневої каналізації, дренажних систем, русел малих річок в межах населених пунктів, водопропускних споруд під автомобільними мостами та дорогами від побутового сміття, залишків дерев та кущів, забезпечити їх безперебійну роботу в умовах пропуску повені, водопілля та сильних дощових опадів. 
Термін: до 28 лютого 2013 року

 

 
Р.Ковалику, Й.Кузняку, І.Винару
міському, селищному, сільським головам
6. Провести обстеження відомчих об’єктів державної та комунальної власності, за потреби, невідкладно провести роботи з ремонту водозахисних споруд, нарощування дамб для захисту населених пунктів, об’єктів господарювання та дорожньої інфраструктури від шкідливої дії вод.
Термін: до 28 лютого 2013 року
 
В.Гладуну, А.Гаріну, Р.Ковалику
начальникам районних спеціалізованих служб цивільного захисту,
міському, селищному, сільським головам
7. Визначити у складі регіонального, місцевих і відомчих резервів МТР, призначених для запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій, необхідний аварійний запас пально-мастильних, будівельних та сипучих матеріалів, мішків, засобів освітлення, захисного одягу, шанцевого інструменту тощо, перевірити його готовність для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, викликаних руйнівною дією води, та відновлення нормальної життєдіяльності постраждалого населення. Забезпечити його завчасне  розміщення поблизу зон можливих затоплень.
Термін: до 28 лютого 2013 року 
 
В.Гладуну, А.Гаріну, 
8. Оперативно висвітлювати в засобах масової інформації питання про розвиток та хід весняної повені, льодоходу та дощових паводків, заходи щодо забезпечення захисту населення і об’єктів господарювання, а також правила поведінки населення в цих умовах.
Термін: на період пропуску повені
та сходження криги
 
Усім відповідальним виконавцям
9. Інформацію про виконання доручення подавати в відділ з питань розвитку інфраструктури та цивільного захисту райдержадміністрації для узагальнення.
Термін: на період пропуску повені
та сходження криги
10. Контроль за виконанням доручення покласти на відділ з питань розвитку інфраструктури та цивільного захисту (В.Гладун).
 
Голова районної державної
         адміністрації                                                                                                                І.М.ЧОПКО 
 
 
 
 
alt
УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
1 лютого 2013 року                                                                                                     №3
 
З метою виконання доручення голови обласної державної адміністрації
від 25.01.2013 №9/0/6-13
"Про підвищення рівня безпеки використання газу в побуті":
 
Міському, селищному та сільським головам,
керівникам підприємств, установ та організацій 
1. Провести, в межах своїх повноважень, в населених пунктах району місячник безпеки використання газу в побуті.
Термін: до 28 лютого 2013 року
2. Забезпечити:
2.1. Необхідну кількість працівників комунальних підприємств для виконання робіт з перевірки та прочистки димових і вентиляційних каналів.
Термін: до 15 лютого 2013 року
2.2. Проведення перевірки щодо дотримання суб’єктами у сфері житлово-комунального господарства законодавства, стандартів, нормативів, норм, порядку і правил стосовно утримання, обслуговування та експлуатації димових і вентиляційних каналів, газового обладнання в житлових будинках усіх форм власності.
Термін: щомісячно
до 15 лютого 2013 року
2.3. Завершення роботи з паспортизації димових і вентиляційних каналів житлових будинків.
Термін: до 15 лютого 2013 року
2.4. Виконання комунальними підприємствами та об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків вимог щодо перевірки ліцензованими організаціями димоходів і вентиляційних каналів, газового обладнання в котельнях зі складанням відповідних актів обстеження.
Термін: постійно
2.5. Проведення перевірки приміщень загального користування у житлових і громадських будинках (підвальних, горищних та інших вбудованих чи прибудованих) щодо недопущення зберігання балонів зрідженого газу.
Термін: до 15 лютого 2013 року
 
2.6. Інформацію на п.2.1-2.5 подавати відділу житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації.
Термін: щомісячно до 15 числа
 
2.7. Відділу житлово-комунального господарства та будівництва райдерж-адміністрації узагальнити інформацію та інформувати Департамент житлово-комунального господарства, розвитку інфраструктури та паливно-енергетичного комплексу обласної державної адміністрації.
Термін: щомісячно до 20 числа
 
А.Гаріну, В.Гладуну,
міському, селищному та сільськими головами
3. Вжити заходів щодо виявлення та ліквідації індивідуальних газобалонних установок, які зберігаються у житлових будинках понад два поверхи.
Термін: до 15 лютого 2013 року
 
4. Запропонувати роботодавцям обладнати території автомобільних газозаправних станцій і пунктів засобами відеоспостереження та вжити заходів щодо недопущення  несанкціонованого наповнення побутових балонів.
Термін: до 15 лютого 2013 року
 
А.Гаріну, Р.Кулиняку, М.Лісній,
міському, селищному та сільськими головами
5. Спільно організувати проведення в закладах освіти району лекцій, семінарів з безпечного використання газу в побуті.
Термін: до 28 лютого 2013 року
 
А.Гаріну, Р.Кулиняку , В.Гладуну, Л.Рибак,
міському, селищному та сільським головам
6. Провести в місцевих засобах масової інформації агітаційну кампанію щодо безпечного використання газу в побуті.
Термін: до 28 лютого 2013 року
 
Л.Рибак, Р.Кулиняку, М.Степованому,
міському, селищному та сільським головам
7. Спільно розробити програму щодо заміни непридатного для використання побутового газового обладнання малозабезпеченим громадянам району.
Термін: протягом I кварталу
2013 року
8. Контроль за виконанням доручення покласти на заступника голови райдержадміністрації Ю.Ткача.
 
Голова районної
державної адміністрації                                                                                                                   І.М.ЧОПКО

 

 

 

 

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
15 січня 2013 року                                                                                                      №2
 
 
На виконання рішення Колегії районної державної адміністрації від 26 грудня 2012 року №34 “Про виконання Програми розвитку фізичної культури та спорту в Пустомитівському районі у 2012 році”:
 
М.Лісній
1.Брати участь у заходах відповідно до календарного плану спортивно-масових заходів управління з питань фізичної культури та спорту Львівської обласної державної адміністрації.
2.Проводити районні заходи серед учнів дитячо-юнацьких спортивних шкіл, молоді, ветеранів спорту, осіб з обмеженими фізичними можливостями.  
3.Збільшувати кількість учнів загальноосвітніх шкіл, охоплених заняттями фізичною культурою в позаурочний час (факультативи, гурткова робота).
4.Сприяти проведенню занять з фізичної культури в молодших класах спеціалістами з   фізичної культури та спорту.
5.Проводити нагородження переможців та призерів районних змагань серед школярів  дипломами та грамотами.
6.Брати участь  в обласних освітніх фізкультурно-оздоровчих заходах.
7.Приділяти увагу зміцненню матеріальної бази для занять фізичною культурою та спортом на території району.
Термін: протягом року
8.Проводити:
8.1.Нагородження кращих сільських рад, спортсменів та тренерів дитячо-юнацьких спортивних шкіл, ветеранів спорту, громадських діячів за підсумками роботи за звітний період (рік).
8.2.Відзначення працівників сфери фізичної культури та спорту до Дня фізичної культури  та спорту.
Термін: один раз в рік
 
Головам міської, селищної та сільських рад:
9.Рекомендувати здійснювати облаштування та ремонт спортивних майданчиків, футбольних полів, що знаходяться на території відповідно міської, селищної та сільських рад, проводити фізкультурно-оздоровчі заходи серед сільської молоді, ветеранів спорту.
Термін: протягом року
 
Р.Карбівнику
11.Проводити фізкультурно-оздоровчі заходи серед сільського населення, молоді, ветеранів спорту, підприємств, установ та організацій.
12.Брати участь в обласних змаганнях відповідно до календарного плану спортивно-масових заходів Львівської організації ФСТ “Колос”.
Термін: протягом року
 
Ю.Яремко І.Левицькій, М.Тораку
13.Приділяти увагу розвитку дитячо-юнацького спорту, забезпечувати необхідні умови для підготовки та участі юних спортсменів спортивних шкіл в обласних та Всеукраїнських заходах, визначати щорічні рейтинги серед спортсменів, тренерів спортивних шкіл, забезпечувати позитивну динаміку зростання рівня підготовки спортсменів вищих розрядів.
Термін: протягом року
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                                І.М.ЧОПКО
 
 

alt

УКРАЇНА
ДОРУЧЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
м.Пустомити, Львівської області
 
15 січня 2013 року                                                                                                      №1
 
 
Відповідно до наказу Головного управління державної служби України від 31 жовтня 2003 року №122 «Про затвердження Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань» із змінами, внесеними наказом Головного управління державної служби України від 4 листопада 2009 року №326 та розпорядження голови районної державної адміністрації від 29 грудня 2009 року №955 «Про затвердження Порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань»:
 
Заступникам голови, заступникові
керівникові апарату районної
державної адміністрації
1. Провести щорічну оцінку виконання керівниками відділів апарату, структурних підрозділів районної державної адміністрації покладених на них обов’язків та завдань у 2012 році , зазначеними у додатку 1.
Термін :До 5 лютого 2013 року
 
2. Оцінювання заступників голови та заступника керівника апарату – начальника відділу фінансово-господарського забезпечення районної державної адміністрації залишаю за собою.
Термін: До 15 лютого 2013 року
 
Керівникам відділів апарату, структурних
підрозділів районної держадміністрації
3. Провести щорічну оцінку виконання державними службовцями відповідних структурних підрозділів районної державної адміністрації  покладених на них обов’язків і завдань у 2012 році.
Термін: До 15 лютого 2013 року
 
4. Інформацію про результати щорічної оцінки державних службовців у структурних підрозділах районної державної адміністрації подати до відділу організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації, згідно з додатком 2.
Термін: До 20 лютого 2013 року
 
Голова районної державної
           адміністрації                                                                                                                І.М.ЧОПКО
 
 
 
                                                                                                                 Додаток 1
                                                                                                                 до доручення голови районної
                                                                                                                 державної адміністрації
                                                                                                                 від 15 січня 2013 року
                                                                                                                 №1
СПИСОК
заступників голови, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації,
які підлягають щорічному оцінюванню у 2013 році

Прізвище, ім.я, по батькові

Посада

Чопко Ігор Михайлович

Проводить щорічне оцінювання

1

Шаповала

Володимира Миколайовича

Першого заступника голови районної державної адміністрації

2

Сабари

Любові Львівни

Заступника голови районної державної адміністрації

3

Ткача

Юрія Васильовича

Заступника голови районної державної адміністрації

4

Березової

Зоряни Миронівни

Заступника керівника апарату – начальника відділу фінансово-господарського забезпечення

Шаповал Володимир Миколайович

Проводить щорічне оцінювання

1

Мерцала

Андрія Ярославовича

Начальника відділу економічного розвитку та торгівлі

2

Гулая

Володимира Івановича

Начальника управління агропромислового розвитку

3

Гладуна

Володимира Івановича

Начальника відділу з питань розвитку інфраструктури та цивільного захисту

4

Максима

Любомира Ярославовича

Начальника фінансового управління

Сабара Любов Львівна

Проводить щорічне оцінювання

1

Степованого

Миколи Валодимировича

Начальника управління соціального захисту населення

2

Моти

Володимира Ігоровича

Начальника служби у справах дітей

3

Салагая

Василя Миколайовича

Начальника відділу культури

4

Лісної

Мирослави Михайлівни

Начальника відділу освіти, молоді та спорту

5

Стахів

Тетяни Андріївни

Директора районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Ткач Юрій Васильович

Проводить щорічне оцінювання

1

Ващука

Віктора Миколайовича

Начальника відділу містобудування та архітектури

2

Рибак

Любов Мар’янівну

Начальника відділу житлово-комунального господарства та будівництва

Березова Зоряна Миронівна

Проводить щорічне оцінювання

1

Дуліби

Богдана Степановича

Начальника відділу організаційно – кадрової роботи

2

Корилкевича

Петра Васильовича

Начальника юридичного відділу

3

Четирбука

Юрія Володимировича

Завідувача сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції

4

Панас

Ірини Віталіївни

Начальника загального відділу

5

Дуліби

Ігоря Богдановича

Завідувача архівного сектору

6

Паруса

Юрія Володимировича

Державного реєстратора

7

Довганя

Володимира Богдановича

Завідувача сектору контролю

8

Чабрі

Ірини Петрівни

Начальна відділу ведення Державного реєстру виборців

 
Заступник керівника апарату –
начальник відділу фінансово –
господарського забезпечення                                                                                              З.М.БЕРЕЗОВА
 
 
 
                                                                                                                 Додаток 2
                                                                                                                 до доручення голови районної
                                                                                                                 державної адміністрації
                                                                                                                 від 15 січня 2013 року
                                                                                                                 №1
Інформація
щодо проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями
покладених на них обов’язків і завдань в Пустомитівській районній державній адміністрації
за підсумками роботи у 2012 році
назва структурного підрозділу райдержадміністрації
Заступник керівника апарату –
начальник відділу фінансово –
господарського забезпечення                                                                                                                     З.М.БЕРЕЗОВА
 
 
«ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець»

Сторінка 6 з 20