Управління соціального захисту населення
ГРАФІК РОБОТИ
Управління соціального захисту населення
Пустомитівської райдержадміністрації
Понеділок-четвер
0900год – 1800 год
П’ятниця
900 год – 1700 год
Обідня перерва
1300 год – 1345 год
Прийом заяв громадян на призначення усіх видів допомог здійснюється
щоденно з 0900 год до 1800 год
без обідньої перерви
 
Поштова адреса: 81100, вул. Грушевського, 11, м.Пустомити, Львівська обл.
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Телефон приймальні: (03230)42046
 
Структура та керівництво 
управління соціального захисту населення 
Пустомитівської районної державної адміністрації 

Посада

Прізвище, ім’я, по-батькові

Телефон

Начальникуправління

Степований Микола Володимирович

41486

Заступник начальника управління

Панчишин Алла Євгенівна

41153

Начальник відділуфінансово-бухгалтерського обліку

Вовняр Світлана Андріївна

41705

Начальник відділуперсоніфікованого обліку

Вібла Ганна Михайлівна

41921

Начальник відділусоціальнихвиплат та допомог

Елиїв Ірина Павлівна

42623

Завідувачсектору зприйому документів відділу соціальних виплат та допомог

Ільницька Тетяна Станіславівна

42046

Завідувач секторуприйняття рішеньвідділу соціальних виплат та допомог

Дідик Тетяна Сергіївна

42046

Начальник відділуз питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

Четирбук Галина Петрівна

41157

Головний державний соціальний інспектор

Семен Лідія Адамівна

41157

 
 
Зміни до порядку надання субсидії
Стосовно подання нових заяви та декларації
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 №329 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1022» (далі - Постанова) затверджено нову редакцію Положення про порядок призначення житлових субсидій (далі - Положення) та передбачено призначення субсидії на наступний період лише на підставі нових заяви і декларації визначеним категоріям осіб:
- особи, які відповідають вимогам, визначеним в абзацах другому — четвертому підпункту 3 пункту 6 Положення про порядок призначення житлових субсидій;
внутрішньо переміщені особи;
особи, члени сім'ї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства;
особи, які є орендарями житлових приміщень (будинків);
- особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають.
Пунктом 6 Положення визначено випадки, коли субсидія не призначається (у тому числі на наступний період): перевищення встановленої площі житлового приміщення; наявність транспортних засобів, з дати випуску яких минуло менше 5 років; несплата працездатними особами єдиного соціального внеску; здійснення покупки на суму більше 50 тис. грн (у т.ч. набуття права власності); наявність заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг.
Не буде призначатися субсидія на наступний період громадянам у яких загальна площа житлового приміщення перевищує 120 кв. метрів для квартири і 200 кв. метрів для індивідуального будинку (крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, а також сімей, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування).
Враховуючи, що з 01.05.2018 для призначення субсидії враховуються доходи членів сім'ї осіб із складу домогосподарства незалежно від адреси реєстрації їх місця проживання (тобто також у разі, коли їх зареєстроване місце проживання відмінне від адреси домогосподарства), необхідне подання у такому випадку особами, які отримували субсидію, нових заяви і декларації, зазначивши в них відомості про члена сім'ї, який зареєстрований за іншою адресою.
У разі ненадходження від отримувачів субсидії інформації про членів сім'ї осіб зі складу домогосподарства, які зареєстровані за іншою адресою, а також про наявність транспортних засобів та купівлю товарів субсидія призначається з 01.05.2018 на наступний період (неопалювальний сезон) без звернення відповідно до вимог Положення. При виявленні вказаних фактів субсидію буде знято.
Стосовно терміну, на який призначається субсидія
Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням на відповідний сезон: неопалювальний (до вересня включно) або опалювальний (до квітня включно), а на наступний період - без звернення, за виключенням окремих категорій отримувачів.
Таким чином, призначення здійснюється двічі на рік.
Так, з 1 травня 2018 року субсидії на оплату житлово-комунальних послуг призначаються до вересня 2018 року включно.
Субсидія для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу, як і раніше, призначається на календарний рік.
 
Стосовно обрахування доходу для призначення субсидії
Під час призначення субсидії у травні на неопалювальний сезон враховуються доходи за III - IV квартали попереднього року (крім пенсії) за даними ДФС, Пенсійного фонду України. Розмір пенсії враховується за квітень.
Важливим є те, що враховуються доходи членів сім'ї осіб із складу домогосподарства у разі, коли член сім'ї зареєстрований за іншою адресою.
Переглянуто розміри доходів, які враховуються до сукупного доходу для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку, а також для працездатних осіб, у яких відсутні доходи або доходи яких менше розміру мінімальної заробітної плати та/або які не сплачують єдиний соціальний внесок.
Доходи від реалізації молока, враховуються у розмірі 30 % нарахованих сум. Відповідна норма застосовується за умови подання заявником документів, що підтверджують суму доходу від реалізації молока.
 
Щодо повернення залишків невикористаних сум субсидій
Постановою передбачено повернення до державного бюджету виробниками/виконавцями послуг сум невикористаних субсидій двічі на рік: після закінчення опалювального сезону та після закінчення неопалювального сезону.
Крім того, повертатимуться до бюджету невикористані суми субсидії на оплату природного газу та електричної енергії, що використовуються не тільки для опалення.
Щодо сплати за послуги отримувачами субсидії
Постановою введено обов'язок для громадян, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, щомісячно сплачувати обов'язкову частку плати за послуги незалежно від обсягу спожитих послуг. У разі несплати обов'язкової частки плати надання субсидії припиняється за поданням надавачів послуг.
 
Щодо припинення раніше призначеної житлової субсидії
Припинення надання раніше призначеної житлової субсидії здійснюється за рішенням комісії за поданням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, управителів, об'єднання, виконавців комунальних послуг у
разі, коли:
- домогосподарству припинено надання житлово-комунальної послуги (послуг) внаслідок того, що громадянин має заборгованість із сплати обов'язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, встановлену йому під час призначення житлової субсидії і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день припинення надання такої послуги (послуг);
- громадянин має заборгованість із сплати обов'язкової частки внеску/платежу об'єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, встановлену йому під час призначення житлової субсидії і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день внесення подання об'єднанням;
- у заяві та/або декларації громадянин зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;
- громадянин не повідомив структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про обставини, зазначені у пункті 16 цього Положення, протягом ЗО календарних днів з дня їх виникнення, а саме про: 
- зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства (орендар, внутрішньо переміщена особа - членів домогосподарства, які фактично проживають в житловому приміщенні (будинку), їх соціального статусу;
- зміни у складі сім'ї члена домогосподарства;
-  зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
- зміну переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;
-  зміну управителя, виконавця комунальних послуг, створення об'єднання;
- настання умов, зазначених у підпунктах 2 і 4 пункту 6 цього Положення;
виникли обставини, що унеможливлюють надання житлової субсидії, зокрема у разі переїзду домогосподарства в інше житлове приміщення (будинок), іншу місцевість, у разі смерті одинокої особи; під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства державним соціальним інспектором виявлено ознаки порушення норм законодавства щодо призначення житлової субсидії, які вплинули на право призначення житлової субсидії або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;
виникнення обставин, зазначених в абзаці сьомому пункту 7 цього Положення;
громадянин, якому призначено житлову субсидію, звернувся із заявою про припинення її надання.
Надання житлової субсидії у зазначених випадках припиняється з місяця, наступного за місяцем, в якому їх виявлено.
При цьому Положенням визначено конкретні випадки та умови поновлення припиненої житлової субсидії.
 
Зміни до соціальних нормативів
Постановою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 №409, якими переглянуто соціальні нормативи споживання газу та електроенергії для потреб опалення і відповідні коригуючі коефіцієнти, а також скасовано норму площі житла у розмірі 75 кв. м для домогосподарств, що складаються з однієї або двох непрацездатних осіб.
Передбачено, що опалювальний сезон для надання пільг особам, які використовують газ або електроенергію для індивідуального опалення, становить з 16 жовтня по 15 квітня включно (як І для призначення субсидій).
Крім того, встановлено соціальну норму для оплати послуги з управління будинком. Пільги та субсидії надаються на оплату управління будинком виходячи із визначеного внеску, але не більше величини, яка розраховується за встановленою формулою. 
 
 
Шановний споживачу!
Звертаємося до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.
Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для цього потрібно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації (за фактичним місцем проживання - для осіб, які орендують житло) щодо призначення житлової субсидії.
Звертаємо увагу, що з 1 травня 2015 року суттєво спрощено порядок призначення субсидій і форми Заяви та Декларації, що подаються
Заповнену Заяву та Декларацію Ви можете надати (або надіслати поштою) до управління соціального захисту населення за адресою: 81100, м.Пустомити, вул. Грушевського, 11.
Якщо Ви отримували субсидію протягом опалювального періоду 2014/2015 років, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів, без необхідності повторного звернення до управління соціального захисту населення та подання Заяви та Декларації.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, то відповіді на них Ви можете отримати в управлінні соціального захисту населення за телефоном (03230)42046.
Також Ви можете дізнатися більше про програму житлових субсидій на сайті Міністерства соціальної політики України mlsp.gov.ua
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Управлінням соціального захисту населення Пустомитівської районної державної адміністрації проведено повідомну реєстрацію колективних договорів:
проведено повідомну реєстрацію колективного договору КП «Оброшин» за №5 від 07.02.2018 року.
проведено  повідомну реєстрацію колективного договору Пустомитівської міської ради за №6 від 07.02.2018 року.
проведено  повідомну реєстрацію колективного договору Пустомитівського районного центру соціальної реабілітації дітей - інвалідів за №7  від 20.02.2018 року.
проведено повідомну реєстрацію колективного договору Давидівської сільської ради об’єднаної територіальної громади за №8 від 20.02.2018 року.
проведено повідомну реєстрацію колективного договору Пустомитівської районної державної адміністрації за №9 від 28.02.2018 року.
 
проведено повідомну реєстрацію колективного договору ТзОВ СОБ «Львівська Швейцарія» за №1 від 12.01.2018 року.
проведено повідомну реєстрацію колективного договору ВТП «Фірма Старт» за №2  від 29.01.2018 року.
проведено повідомну реєстрацію колективного договору ТзОВ «Гласс Стар» за №3 від 29.01.2018 року.
проведено повідомну реєстрацію колективного договору ФГ «Пургін» за №4 від 29.01.2018 року.
 
Інформація про роботу управління соціального захисту населення за 2017 рік
Штатна чисельність в управлінні соціального захисту населення станом на 01.01.2018 становить 34 одиниці.
Станом на 01.01.2018 на обліку в управлінні соціального захисту населення  Пустомитівської РДА перебуває 4915 інвалідів, 5200 ветеранів війни на яких поширюється чинність Закону "Про статус ветеранів війни та гарантій їх соціального захисту",  з них 786 учасників бойових дій АТО, 5887  дітей війни. 
З метою соціальної підтримки в районі діє Програма соціального захисту та реабілітації інвалідів. Постійно проводиться обстеження матеріально-побутових умов життя інвалідів, яким необхідна матеріальна допомога. Так, протягом 2017 року обстежено матеріально-побутові умови проживання 16 інвалідів та 16 малозабезпечених пенсіонерів. Виплачено одноразову матеріальну допомогу 16 інвалідам на суму 10957,0 грн. та 16 малозабезпеченим пенсіонерам на суму 10957,0 грн. 
Протягом 2017 року санаторно-курортним лікуванням забезпечено 14 інвалідів війни, 12 учасників бойових дій, 24 учасники бойових дій АТО, 1 інваліда війни АТО та 30 інвалідів загального захворювання, 9 учасників. 
Скеровано на МСЕК  для вирішення питання забезпечення  спецавтотранспортом  15 інвалідів ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС І категорії та 3 учасників та потерпілих внаслідок ЧАЕС ІІ категорії.
Видано 422 скерування для забезпечення інвалідів протезно-ортопедичними виробами та 227 скерувань для забезпечення засобами пересування та реабілітації.
Виплачена компенсація витрат на бензин, ремонт та обслуговування автомобілів 38 інвалідам на суму 10761,92 грн. та транспортне обслуговування автомобіля 23 інвалідам на суму 8729,78 грн. 
 
За 2017 рік призначено субсидії на оплату житлово-комунальних послуг 26235 сім’ям на суму 300651,3 тис.грн. 
Протягом цього періоду відповідно до Законів України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми", та "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", одержали:
допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами - 564 заявниці, на суму 990,6 тис. грн.;
допомогу при народженні дитини - 5108  сімей, на суму 74038,2 тис. грн.;
допомогу по догляду за дитиною до трьох років -  222  сім’ї, на суму 85,5 тис. грн.;
допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням - 65 сімей, на суму  2857,9 тис. грн.; 
допомога при усиновленні дитини - 11 сімей, на суму 203,8 тис. грн.;
допомогу на дітей - 503 одиноких матерів, на суму  7630,3 тис. грн.;
державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям – 939 сімей, на суму 32265,3 тис. грн.;
тимчасову допомогу -  5 сімей на суму  40,3 тис. грн.;
щомісячну адресну допомогу особам, що переміщуються – 81 чол., на суму 1018,8 тис.грн. 
 
За даний період рішенням комісії районної державної адміністрації для визначення права на призначення житлових субсидій, державних допомог малозабезпеченим сім’ям в особливих випадках з врахуванням конкретних обставин, що склалися призначено соціальну допомогу 200 сім’ям, житлових субсидій 1588 сім’ям, відмовлено в наданні допомог 70 сім’ям, в наданні субсидії – 11 сім’ям.
Протягом цього періоду 622 чоловіки одержали допомогу по догляду за інвалідами І групи та престарілими громадянами на суму 211,9 тис.грн., 400 чоловік одержали щомісячну грошову допомогу по  догляду за  інвалідом  І чи  ІІ групи  внаслідок   психічного  розладу на  суму 7212,0  тис. грн.
Компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги одержали 54 чоловік на суму 120,7 тис. грн.
Згідно з Законом України "Про державну соціальну допомогу дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства" 1219 сімей одержали  23792,2 тис. грн.
1 дитячому будинку сімейного типу та 9 - м прийомним сім’ям виплачено допомог на суму 970,3 тис. грн.
Державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам виплачено 322 особам  на суму 5032,3 тис. грн. 
 
Спеціалістом з питань праці забезпечено реєстрацію, облік та зберігання колективних договорів, змін та доповнень до них. Протягом 2017 року зареєстровано 94 колективних договорів та 5 змін до колективного договору. 
Управління соціального захисту населення у межах своїх повноважень постійно контролює стан заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах району, забезпечує координацію функціонування робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. 
З метою забезпечення погашення заборгованості із виплати заробітної плати у підприємствах, установах та організаціях району станом на 01.01.2018 проведено 8 засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
Спеціалістом з охорони праці періодично через засоби масової інформації проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог безпечного поводження в побуті, пожежної безпеки, безпеки поведінки на воді, правил дорожнього руху, пропаганди здорового способу життя.
 
Станом на 01.01.2018 до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги внесено інформацію про 25075 осіб, а саме:
"Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" - 5044 особи, в т.ч. учасників бойових дій АТО – 786 осіб, членів сімей Небесної Сотні – 6 сімей;
"Про статус і соціальний захист дітей війни" – 5652 особи;
"Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку" – 3777 осіб;
"Про статус ветеранів війни військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ та їх соціальний захист" – 288 осіб;
"Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні" - 36 осіб;
"Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" – 300 осіб;
інші, які мають право на пільги за соціальною ознакою – 52 особи;
Закон України "Про охорону дитинства" – 6457 сім’ї;
відповідно до п. “і” ч.1 статті 77 Основ законодавства України про охорону здоров’я, ч.2 статті 29  Основ законодавства України про культуру, абзац 1 ч.4 статті 57  Закону  України “Про освіту”, Закон України "Про прокуратуру" – 378 осіб.
Крім цього на обліку перебуває:
сім’ї, в складі яких проживають та зареєстровано два та більше інвалідів – 331 особа;
інваліди по зору І групи – 54 особи;
інваліди по зору ІІ групи – 30 осіб;
одинокі інваліди – 52 особи;
вдови політв’язнів – 6 осіб.  
 
Протягом 2017 року відділом персоніфікованого обліку прийнято 264  особових справи пільговиків, в тому числі за соціальною ознакою – 186 особових справ, за професійною ознакою – 3 особові справи, згідно рішення сесії Пустомитівської районної ради – 7 особових справ, багатодітні сім'ї – 71 справа.
Для надання пільг сім’ям, в складі яких є два і більше інвалідів, інвалідам по зору І та ІІ групи, учасникам бойових дій УПА на 2017 рік передбачено у місцевому бюджеті 1,3 млн. грн., з них використано станом на 01.01.2018 – 734,9  тис. грн. 
За рахунок коштів обласного бюджету затверджено кошти на витрати пов’язані з наданням пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, послуги зв’язку сім’ям Героїв України, які загинули під час Революції Гідності в сумі 82,1 тис.грн, з них використано 75,1 тис.грн.. 
За 2017 рік відділом персоніфікованого обліку нараховано пільг на оплату за житлово-комунальні послуги на суму 14743,0 тис.грн., на оплату послуг зв’язку – на суму 225,6 тис.грн..   
 
Станом на 01.01.2018 року службою соціальних інспекторів проведено 2099  обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян, що звернулися за призначенням соціальних допомог та субсидії. За результатами обстежень складено відповідні акти.
Здійснено 72982 перевірки поданої інформації про доходи, в результаті яких виявлено 65 порушень на суму 105,77 тис.грн. Повернуто до державного бюджету 86,08 тис. грн. 
 
За 2017 рік розглянуто 444 письмових звернень громадян та 134 усних звернень. Повторних звернень не було. По всіх зверненнях дано роз’яснення. В районний часопис “Голос народу” подано 21 інформацію з питань соціального захисту населення.