Управління соціального захисту населення
ГРАФІК РОБОТИ
Управління соціального захисту населення
Пустомитівської райдержадміністрації
Понеділок-четвер
0900год – 1800 год
П’ятниця
900 год – 1700 год
Обідня перерва
1300 год – 1345 год
Прийом заяв громадян на призначення усіх видів допомог здійснюється
щоденно з 0900 год до 1800 год
без обідньої перерви
 
Поштова адреса: 81100, вул. Грушевського, 11, м.Пустомити, Львівська обл.
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Телефон приймальні: (03230)42046
 
Структура та керівництво 
управління соціального захисту населення 
Пустомитівської районної державної адміністрації 

Посада

Прізвище, ім’я, по-батькові

Телефон

Начальникуправління

Степований Микола Володимирович

41486

Заступник начальника управління

Панчишин Алла Євгенівна

41153

Начальник відділуфінансово-бухгалтерського обліку

Вовняр Світлана Андріївна

41705

Начальник відділуперсоніфікованого обліку

Вібла Ганна Михайлівна

41921

Начальник відділусоціальнихвиплат та допомог

Елиїв Ірина Павлівна

42623

Завідувачсектору зприйому документів відділу соціальних виплат та допомог

Ільницька Тетяна Станіславівна

42046

Завідувач секторуприйняття рішеньвідділу соціальних виплат та допомог

Дідик Тетяна Сергіївна

42046

Начальник відділуз питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

Четирбук Галина Петрівна

41157

Головний державний соціальний інспектор

Семен Лідія Адамівна

41157

Шановний споживачу!
Звертаємося до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.
Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для цього потрібно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації (за фактичним місцем проживання - для осіб, які орендують житло) щодо призначення житлової субсидії.
Звертаємо увагу, що з 1 травня 2015 року суттєво спрощено порядок призначення субсидій і форми Заяви та Декларації, що подаються
Заповнену Заяву та Декларацію Ви можете надати (або надіслати поштою) до управління соціального захисту населення за адресою: 81100, м.Пустомити, вул. Грушевського, 11.
Якщо Ви отримували субсидію протягом опалювального періоду 2014/2015 років, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів, без необхідності повторного звернення до управління соціального захисту населення та подання Заяви та Декларації.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, то відповіді на них Ви можете отримати в управлінні соціального захисту населення за телефоном (03230)42046.
Також Ви можете дізнатися більше про програму житлових субсидій на сайті Міністерства соціальної політики України mlsp.gov.ua 
 
 
 
 
 
Інформація про роботу управління соціального захисту населення за 2016 рік
Штатна чисельність в управлінні соціального захисту населення станом на 01.01.2017 становить 34 одиниці.
Станом на 01.01.2017 на обліку в управлінні соціального захисту населення  Пустомитівської РДА перебуває 4856 інваліди, 5356 ветеранів війни на яких поширюється чинність Закону "Про статус ветеранів війни та гарантій їх соціального захисту",  6124  дітей війни
З метою соціальної підтримки в районі діє Програма соціального захисту та реабілітації інвалідів. Постійно проводиться обстеження матеріально-побутових умов життя інвалідів, яким необхідна матеріальна допомога. Так, протягом 2016 року обстежено матеріально-побутові умови проживання 7 інвалідів та 20 малозабезпечених пенсіонерів. Виплачено одноразову матеріальну допомогу 7 інвалідам на суму 3871,0 грн. та 20 малозабезпеченим пенсіонерам на суму 11115,0 грн. 
За даний період санаторно-курортним лікуванням забезпечено 17 інвалідів війни, 12 учасників бойових дій, 20 інвалідів загального захворювання та 5 з дитинства, 7 учасники війни, 1 інвалід війни та 4 учасники бойових дій АТО. 
Скеровано на МСЕК  для вирішення питання забезпечення  спецавтотранспортом  13 інвалідів.
Видано 352 скерування для забезпечення інвалідів протезно-ортопедичними виробами та 204 скерувань для забезпечення засобами пересування та реабілітації.
Виплачена компенсація витрат на бензин, ремонт та обслуговування автомобілів 34 інвалідам на суму 8508,72 грн. та транспортне обслуговування автомобіля 23 інвалідам на суму 7151,47 грн.
Встановлено статус члена сім’ї загиблого учасника АТО 16 особам, члена сім’ї загиблого в ході Революції Гідності 9 особам, дитини війни - 8 особам, ветеран праці 52 особам. Видано 8 талонів ветеранам війни на проїзд по Україні.
Протягом 2016 року психологічну реабілітацію пройшли 3 інваліди та 92 учасників бойових дій АТО.
З метою здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників АТО скеровано на навчання за професією водій автотранспортних засобів категорії С 8 учасників бойових дій АТО та 1 учасника бойових дій АТО скеровано на курси програмування Джава.
Відповідно  до постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2016р. № 141 “Деякі питання виплати у 2016 році  разової грошової допомоги, передбаченої Законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту ” і “Про жертви нацистських переслідуваньпроведено виплату разової грошової допомоги до 5-го травня 4722  ветеранам війни та членам їх сімей на суму 1522780 грн., з них:
– 54 інвалідам війни І групи та прирівняним до них 85–ти річним – 160650 грн.;
– 24 інвалідам війни ІІ групи – 62400 грн.;
– 73 інвалідам війни ІІІ групи168630грн.;
– 380 учасникам бойових дій – 349600 грн.;
– 234 членам сімей загиблих та дружинам померлих ветеранів війни – 108810 грн.;
– 3957 учасникам війни – 672690 грн.
Відповідно до рішення  обласної ради від 26.04.2016 року №160 проведено  виплату  одноразової грошової допомоги  на/за встановлення пам’ятних знаків на могилі загиблого 6 сім’ям загиблих під час АТО  в розмірі 17 тисяч гривень.  
 
За 2016 рік призначено субсидії на оплату житлово-комунальних послуг 21888 сім’ям на суму 256166,5 тис.грн. та здійснено 136685 перерахунків.
Протягом цього періоду відповідно до Законів України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми", та "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", одержали:
допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами - 817 заявниць, на суму 1109,4 тис. грн.;
допомогу при народженні дитини - 4683  сім’я, на суму 72338,1 тис. грн.;
допомогу по догляду за дитиною до трьох років -  411  сімей, на суму 723,6 тис. грн.;
допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням - 66 сім’я, на суму  2457,6 тис. грн.; 
допомога при усиновленні дитини - 9 сімей, на суму 178,9 тис. грн.;
допомогу на дітей - 492 одиноких матерів, на суму  6367,5 тис. грн.;
державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям – 1205 сімей, на суму 29282,0 тис. грн.;
тимчасову допомогу -  12 сімей на суму  54,8 тис. грн.;
щомісячну адресну допомогу особам, що переміщуються – 79 чол., на суму 1205,9 тис.грн
 
За даний період рішенням комісії районної державної адміністрації для визначення права на призначення житлових субсидій, державних допомог малозабезпеченим сім’ям в особливих випадках з врахуванням конкретних обставин, що склалися призначено соціальну допомогу 102 сім’ї, житлових субсидій 2679 сім’ї, відмовлено в наданні допомог 38 сім’ям.
Протягом цього періоду 618 чоловік одержали допомогу по догляду за інвалідами І групи та престарілими громадянами на суму 156,0 тис.грн., 324 чоловік одержали щомісячну грошову допомогу по  догляду за  інвалідом  І чи  ІІ групи  внаслідок   психічного  розладу на  суму 6206,5  тис. грн.
Компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги одержали 52 чоловік на суму 103,2 тис. грн.
Згідно з Законом України "Про державну соціальну допомогу дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства" 1157  сім’ї одержали  18969,1 тис. грн.
1 дитячому будинку сімейного типу та 9 - м прийомним сім’ям виплачено допомог на суму 853,9 тис. грн.
Державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам виплачено  273 особі  на суму 3630,9 тис. грн. 
 
Спеціалістом з питань праці забезпечено реєстрацію, облік та зберігання колективних договорів, змін та доповнень до них. Протягом 2016 року зареєстровано 14 колективних договорів та 6 змін до колективного договору
Управління соціального захисту населення у межах своїх повноважень постійно контролює стан заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах району, забезпечує координацію функціонування робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. За 2016 рік легалізовано 118 робочих місць
З метою забезпечення погашення заборгованості із виплати заробітної плати у підприємствах, установах та організаціях району станом на 01.01.2017 проведено 9 засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
Спеціалістом з охорони праці періодично через засоби масової інформації проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог безпечного поводження в побуті, пожежної безпеки, безпеки поведінки на воді, правил дорожнього руху, пропаганди здорового способу життя.
Прийнято участь у 5 спеціальних комісіях із розслідування нещасних випадків на виробництві.  
 
Станом на 01.01.2017 до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги внесено інформацію про 25591 особу, а саме:
"Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" - 5272 особи, в т.ч. учасників бойових дій АТО – 661 особу, членів сімей Небесної Сотні – 6 осіб;
"Про статус і соціальний захист дітей війни" – 5976 осіб;
"Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку" – 3956 осіб;
"Про статус ветеранів війни військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ та їх соціальний захист" – 285 осіб;
"Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні" - 41 особи;
"Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" – 302 особи;
інші, які мають право на пільги за соціальною ознакою – 52 особи;
Закон України "Про охорону дитинства" – 1061 сім’ю;
відповідно до п. “і” ч.1 статті 77 Основ законодавства України про охорону здоров’я, ч.2 статті 29  Основ законодавства України про культуру, абзац 1 ч.4 статті 57  Закону  України “Про освіту”, Закон України "Про прокуратуру" – 386 особи.
Крім цього на обліку перебуває:
сім’ї, в складі яких проживають та зареєстровано два та більше інвалідів – 349 осіб;
інваліди по зору І групи – 53 особи;
інваліди по зору ІІ групи – 31 осіб;
одинокі інваліди – 51 осіб;
вдови політв’язнів – 6 осіб.  
 
Протягом 2016 року відділом персоніфікованого обліку прийнято 312  особових справ пільговиків, в тому числі за соціальною ознакою – 223 особових справ, за професійною ознакою – 3 особові справи, згідно рішення сесії Пустомитівської районної ради – 10 особових справ, багатодітні сім'ї – 76 справ.
Для надання пільг сім’ям, в складі яких є два і більше інвалідів, інвалідам по зору І та ІІ групи, учасникам бойових дій УПА на 2016 рік передбачено у місцевому бюджеті 1,3 млн. грн., з них використано станом на 01.01.2017 – 1237,4  тис. грн. 
За рахунок коштів обласного бюджету відшкодовано витрати пов’язані з наданням пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, послуги зв’язку сім’ям Героїв України, які загинули під час Революції Гідності в сумі 69,5 тис.грн. та витрати перевізникам за пільгові перевезення в сумі  973,5 тис.грн.
У 2016 році відділом персоніфікованого обліку нараховано пільг на оплату за житлово-комунальні послуги на суму 30343,4 тис.грн., на оплату послуг зв’язкуна суму 248,2 тис.грн..   
 
Станом на 01.01.2017 року службою соціальних інспекторів проведено 2954  обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян, що звернулися за призначенням соціальних допомог та субсидії. За результатами обстежень складено відповідні акти.
Здійснено 69741 перевірку поданої інформації про доходи, в результаті яких виявлено 88 порушень на суму 499,77 тис.грн. Повернуто до державного бюджету 424,34 тис. грн. 
 
За 2016 рік розглянуто 1090 письмових звернень громадян та 139 усних звернення. Повторних звернень не було. По всіх зверненнях дано роз’яснення. В районний часопис “Голос народу” подано 35 інформацій з питань соціального захисту населення.