Управління соціального захисту населення
ГРАФІК РОБОТИ
Управління соціального захисту населення
Пустомитівської райдержадміністрації
Понеділок-четвер
0900год – 1800 год
П’ятниця
900 год – 1700 год
Обідня перерва
1300 год – 1345 год
Прийом заяв громадян на призначення усіх видів допомог здійснюється
щоденно з 0900 год до 1800 год
без обідньої перерви
 
Поштова адреса: 81100, вул. Грушевського, 11, м.Пустомити, Львівська обл.
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Телефон приймальні: (03230)42046
 
Структура та керівництво 
управління соціального захисту населення 
Пустомитівської районної державної адміністрації 

Посада

Прізвище, ім’я, по-батькові

Телефон

Начальникуправління

Степований Микола Володимирович

41486

Заступник начальника управління

Панчишин Алла Євгенівна

41153

Начальник відділуфінансово-бухгалтерського обліку

Вовняр Світлана Андріївна

41705

Начальник відділуперсоніфікованого обліку

Вібла Ганна Михайлівна

41921

Начальник відділусоціальнихвиплат та допомог

Елиїв Ірина Павлівна

42623

Завідувачсектору зприйому документів відділу соціальних виплат та допомог

Ільницька Тетяна Станіславівна

42046

Завідувач секторуприйняття рішеньвідділу соціальних виплат та допомог

Дідик Тетяна Сергіївна

42046

Начальник відділуз питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

Четирбук Галина Петрівна

41157

Головний державний соціальний інспектор

Семен Лідія Адамівна

41157

Шановний споживачу!
Звертаємося до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.
Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для цього потрібно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації (за фактичним місцем проживання - для осіб, які орендують житло) щодо призначення житлової субсидії.
Звертаємо увагу, що з 1 травня 2015 року суттєво спрощено порядок призначення субсидій і форми Заяви та Декларації, що подаються
Заповнену Заяву та Декларацію Ви можете надати (або надіслати поштою) до управління соціального захисту населення за адресою: 81100, м.Пустомити, вул. Грушевського, 11.
Якщо Ви отримували субсидію протягом опалювального періоду 2014/2015 років, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів, без необхідності повторного звернення до управління соціального захисту населення та подання Заяви та Декларації.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, то відповіді на них Ви можете отримати в управлінні соціального захисту населення за телефоном (03230)42046.
Також Ви можете дізнатися більше про програму житлових субсидій на сайті Міністерства соціальної політики України mlsp.gov.ua . 
 
 
 
 
   Інформація про роботу управління соціального захисту населення за 9 місяців 2016 року
Станом на 01.10.2016 на обліку в управлінні соціального захисту населення  Пустомитівської РДА перебуває 4856 інваліди, 5356 ветеранів війни на яких поширюється чинність Закону "Про статус ветеранів війни та гарантій їх соціального захисту",  6124  дітей війни
З метою соціальної підтримки в районі діє Програма соціального захисту та реабілітації інвалідів. Постійно проводиться обстеження матеріально-побутових умов життя інвалідів, яким необхідна матеріальна допомога. Так, протягом 9 місяців 2016 року обстежено матеріально-побутові умови проживання 19 інвалідів та 20 малозабезпечених пенсіонерів. Виплачено одноразову матеріальну допомогу 6 інвалідам на суму 3306,0 грн. та 17 малозабезпеченим пенсіонерам на суму 9381,0 грн. 
За даний період санаторно-курортним лікуванням забезпечено 12 інвалідів війни, 8 учасників бойових дій, 7 інвалідів загального захворювання та з дитинства, 4 учасники війни, 1 інвалід війни та 4 учасники бойових дій АТО. 
Скеровано на МСЕК  для вирішення питання забезпечення  спецавтотранспортом  7 інвалідів.
Видано 271 скерування для забезпечення інвалідів протезно-ортопедичними виробами та 155 скерувань для забезпечення засобами пересування та реабілітації.
Виплачена компенсація витрат на бензин, ремонт та обслуговування автомобілів 33 інвалідам на суму 8262,08 грн. та транспортне обслуговування автомобіля 23 інвалідам на суму 7151,47 грн.
Встановлено статус члена сім’ї загиблого учасника АТО 16 особам, члена сім’ї загиблого в ході Революції Гідності 9 особам, дитини війни - 7 особам, ветеран праці 33 особам. Видано 6 талонів ветеранам війни на проїзд по Україні.
Протягом 9 місяців 2016 року психологічну реабілітацію пройшли 3 інваліди та 12 учасників бойових дій АТО.
З метою здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників АТО скеровано на навчання за професією водій автотранспортних засобів категорії С 8 учасників бойових дій АТО.
За 9 місяців 2016 року призначено субсидії на оплату житлово-комунальних послуг 9335 сім’ям на суму 118642,9 тис.грн. та проведено 6103 перерахунків розміру житлової субсидії.
Протягом цього періоду відповідно до Законів України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми", та "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", одержали:
допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами - 656 заявниць, на суму 874,0 тис. грн.;
допомогу при народженні дитини - 4501  сім’я, на суму 53900,7 тис. грн.;
допомогу по догляду за дитиною до трьох років -  411  сімей, на суму 610,9 тис. грн.;
допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням - 66 сім’я, на суму  1833,3 тис. грн.; 
допомога при усиновленні дитини - 8 сімей, на суму 136,7 тис. грн.;
допомогу на дітей - 426 одиноких матерів, на суму  4646,0 тис. грн.;
державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям – 925 сімей, на суму 21670,8 тис. грн.;
тимчасову допомогу -  12 сімей на суму  47,9 тис. грн.;
щомісячну адресну допомогу особам, що переміщуються – 79 чол., на суму 916,2 тис.грн. 
За даний період рішенням комісії районної державної адміністрації для визначення права на призначення житлових субсидій, державних допомог малозабезпеченим сім’ям в особливих випадках з врахуванням конкретних обставин, що склалися призначено соціальну допомогу 151 сім’ї, житлових субсидій 1582 сім’ї, відмовлено в наданні допомог 42 сім’ям.
Протягом цього періоду 588 чоловік одержали допомогу по догляду за інвалідами І групи та престарілими громадянами на суму 107,4 тис.грн., 284 чоловіки одержали щомісячну грошову допомогу по  догляду за  інвалідом  І чи  ІІ групи  внаслідок   психічного  розладу на  суму 4557,8  тис. грн.
Компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги одержали 51 чоловік на суму 76,5 тис. грн.
Згідно з Законом України "Про державну соціальну допомогу дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства" 1152  сім’ї одержали  14094,9 тис. грн.
1 дитячому будинку сімейного типу та 9 - м прийомним сім’ям виплачено допомог на суму 645,8 тис. грн.
Державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам виплачено  261 особі  на суму 2661,8 тис. грн. 
Спеціалістом з питань праці забезпечено реєстрацію, облік та зберігання колективних договорів, змін та доповнень до них. Станом на 01.10.2016 року зареєстровано 13 колективних договорів та 5 змін до колективного договору. 
Управління соціального захисту населення у межах своїх повноважень постійно контролює стан заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах району, забезпечує координацію функціонування робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. Упродовж 9 місяців 2016 року проведено 20 засідань робочої групи. 
З метою забезпечення погашення заборгованості із виплати заробітної плати у підприємствах, установах та організаціях району станом на 01.10.2016 проведено 8 засідань районної комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових бюджетних коштів та контролю за своєчасністю виплати заробітної плати підприємствами, організаціями та установами району, на яких було заслухано керівників підприємств-боржників з виплати заробітної плати. 
В районному часописі «Голос Народу» періодично друкуються матеріали про факти несвоєчасної виплати заробітної плати та негативний вплив скритої заробітної плати на рівень життя громадян, роз’яснювальна робота щодо застосування норм чинного законодавства стосовно нарахування та виплати підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності заробітної плати.
Спеціалістом з охорони праці періодично через засоби масової інформації проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог безпечного поводження в побуті, пожежної безпеки, безпеки поведінки на воді, правил дорожнього руху, пропаганди здорового способу життя.
Прийнято участь у 5 спеціальних комісіях із розслідування нещасних випадків на виробництві.  
Станом на 01.10.2016 до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги внесено інформацію про 25934 особи, а саме:
"Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" - 5327 осіб;
"Про статус і соціальний захист дітей війни" – 6066 осіб;
"Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку" – 4142 особи;
"Про статус ветеранів війни військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ та їх соціальний захист" – 280 осіб;
"Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні" - 43 особи;
"Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" – 301 особу;
інші, які мають право на пільги за соціальною ознакою – 48 осіб;
Закон України "Про охорону дитинства" – 1136 сімей;
відповідно до п. “і” ч.1 статті 77 Основ законодавства України про охорону здоров’я, ч.2 статті 29  Основ законодавства України про культуру, абзац 1 ч.4 статті 57  Закону  України “Про освіту”, Закон України "Про прокуратуру" – 393 особи.
Крім цього на обліку перебуває:
сім’ї, в складі яких проживають та зареєстровано два та більше інвалідів – 353 особи;
інваліди по зору І групи – 53 особи;
інваліди по зору ІІ групи – 30 осіб;
одинокі інваліди – 50 осіб;
вдови політв’язнів – 6 осіб.  
Протягом 9 місяців 2016 року відділом персоніфікованого обліку прийнято 253  особових справ пільговиків, в тому числі за соціальною ознакою – 183 особових справ, за професійною ознакою – 2 особові справи, згідно рішення сесії Пустомитівської районної ради – 6 особових справ, багатодітні сім'ї – 62 справи, учасників бойових дій АТО – 606 особових справ, членів сімей Небесної Сотні – 6 особових справ. 
Для надання пільг сім’ям, в складі яких є два і більше інвалідів, інвалідам по зору І та ІІ групи, учасникам бойових дій УПА на 2016 рік передбачено у місцевому бюджеті 1,0 млн. грн., з них використано станом на 01.10.2016 – 951,9  тис. грн. 
Відшкодування витрат пов’язаних з наданням пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, послуги зв’язку сім’ям Героїв України, які загинули під час Революції Гідності затверджено в сумі 47,3,0 тис.грн., з них використано – 46,2 тис. грн.   
Станом на 01.10.2016 року службою соціальних інспекторів проведено 1549  обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян, що звернулися за призначенням соціальних допомог та субсидії. За результатами обстежень складено відповідні акти.
Здійснено 45862 перевірки поданої інформації про доходи, в результаті яких виявлено 79 порушень на суму 374,2 тис.грн. Повернуто до державного бюджету 307,04 тис. грн. 
За 9 місяців 2016 року розглянуто 683 письмових звернень громадян та 89 усних звернення. Повторних звернень не було. По всіх зверненнях дано роз’яснення. В районний часопис “Голос народу” подано 28 інформацій з питань соціального захисту населення.